2 Nisan 2008 Çarşamba

'Ben çok şey biliyorum beni de öldürürler

'Ben çok şey biliyorum beni de öldürürler, sizi de' İstanbul-Bakırköy’de, babası tarafından kaçırıldığı ileri sürülen ve Balıkesir’in Ayvalık ilçesine bağlı Altınova beldesinde bulunan Ceylan Özgül’ün (26) ailesi ve yakınları, Ayvalık Cumhuriyet Savcılığına ifade verdi.Kamuoyunca Adnan Hoca olarak tanınan Adnan Oktar'ın (Harun Yahya) cemaatine katılan 26 yaşındaki kızı Ceylan Özgül'ü annesinin evinden kaçırdığı, yanındaki arkadaşını ise silah göstererek tehdit ettiği öne sürülen 57 yaşındaki baba Feridun Özgül, kızıyla birlikte Ayvalık ilçesine bağlı Altınova beldesi'ndeki yazlıklarından jandarma tarafından ifadelerine başvurulmak üzere alındı.Bilim Araştırma Vakfı Fahri Başkanı Adnan Oktar ile bir sene önce tanıştığı öğrenilen 27 yaşındaki Ceylan Özgül’ün ailesinin yanından ayrıldığı ve Adnan Hoca'nın müritlerinin yanına taşındığı da ileri sürüldü. Bir yıldır ailesiyle görüşmediği öğrenilen Ceylan Özgül, dün vakfın üyesi Semih Marangozoğlu'nun eşi Tülin Marangozoğlu ile birlikte İstanbul Bakırköy'de yaşamakta olan kanser hastası olan annesini ziyarete gitti.BUGÜN İFADE VERDİBugün ifadesine başvurulmasının ardından serbest bırakılıan Ceylan Özgül, kendisini almaya gelen 3 avukatla birlikte karakoldan ayrıldı.Jandarma karakolunda gözaltında tutulan baba Feridun Özgül ise Ayvalık Adliyesine getirildi.Bu arada, Ceylan Özgül’ün de ifade vermek üzere daha sonra adliyeye geleceği bildirildi."EVLADIMI KAYBEDİYORUM"Adliyede eşiyle gözyaşı döken baba Feridun Özgül, gazetecilere yaptığı açıklamada, olayın kaçırılma olarak basına yansımasına tepki gösterdi."Kaçırılma" diye bir şeyin kesinlikle söz konusu olmadığını ifade eden Feridun Özgül, şöyle konuştu:"Evladımı kaybediyorum. Bir insanın çocuğu var esrarkeşle tanışmış, o da onu esrarkeş yapmış, aile çocuğunu bırakır mı? Bizim çocuğumuzun beyni yıkanmış, ruhu ayrılmış. Ben evladımla konuşmak için buraya geldim. O benimle konuşmak istedi. Çocuğumun nerede olduğunu, ne yiyip ne içtiğini, neyle geçindiğini bilmiyorum. Elini ayağını bağlamış olsam 5. kattan nasıl indirirdim? 29 yaşında biri değilim. Ayrıca gemiye binerken özel güvenlik yanımızdaydı. Bagajları açtı, güvenlik kontrolü yaptı. Kızımla bir saate yakın konuştuk. Mescitte namaz kıldık. ’Ayvalık’ta bana elbise al’ dedi, elbise aldım. Yemek yedik. Oradan eve gittik." Kızı Ceylan Özgül’ün, "ciklet alacağım" diyerek bakkala gittiğini ve oradan İstanbul’daki bir kişiye telefon ederek adres verdiğini anlatan Feridun Özgül, gazetecilerin "Kızınız neden böyle bir şey yaptı?" sorusu üzerine "(Bacı) diyorlarmış ona. Üst seviyede olunca öyle deniyormuş. Bana ’Ben çok şey biliyorum beni de öldürürler sizi de’ dedi" diye konuştu."BU BİZİM DRAMIMIZ DEĞİL"Anne Firuze Özgül de çocuğunun beyninin yıkandığını öne sürerek, "Saman gibiydi beyni. Önemli para hesaplarına bakıyormuş. ’Gazetelerde bir aile dramı’ diye verdiler. Bu bizim dramımız değil. Türkiye’de 500 ailenin yaşadığı dram" dedi.Bu arada, jandarma yetkilileri İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Tercümanlık Bölümü mezunu olan Ceylan Özgül’ün kaçırıldığına dair herhangi bir bulguya rastlanmadığını bildirdiler.OLAYTülin Marangozoğlu'nun iddiasına göre; dün saat 16.00 sıralarında eve gelen baba Feridun Özgül, evde gördüğü kızını otomobile bindirerek kaçırdı. Polise başvuran Tülin Marangozoğlu, Feridun Özgül'nün bir arkadaşıyla beraber kızını silah zoruyla kaçırdığını, kendisine de silah gösterilerek tehdit edildiğini ileri sürdü. Marangozoğlu'nun, baba ve kızın Ayvalık'a bağlı Altınova beldesindeki yazlıklarında olduğu yönünde savcılığa suç duyurusunda bulunulması üzerine, Altınova Jandarma Komutanlığı'na bağlı ekipler, Ayazkent Sitesi'ndeki yazlığa bir baskın yaparak, baba-kızı karakola götürdü.17:42 - tereyagi ve kil] Normal anormal anlaşılan baba ve kız arasında dünyaya bakışları açısından farklar var. Yada kızcağızın beyni "ailesinin "bile önemli olmadığı konusunda yıkanmış. Cumhuriyete tehdit oluşturmadığı sürece (buna kim karar verecekse!!!) bu tür olşumlar özgür ve demokratik bir ülkede olabilecek şeyler. Ancak babanın, annenin dramını anlamak lazım. Keşke öncelikle "insan olmak ve insana saygı" konusunda insanların beynini yıkayabilsek. . . yazarın tüm yorumları %50 %10 %40 [17:39 - mehmet yilmaz moscov] Ulkenin dustuyu duruma bak ya hoca denen birisi neler yapiyor kimse birsey yapamiyor . allah bizi boyle hocalardan korusun . cunku kanunlarimizin ve emniyetimizin koruyacagi yok anlasilan. ve bu adna halen elini kolunu sallayarak dolasiyor . vay kanunlarimizin ve bizim halimize. yazarın tüm yorumları %89 %0 %10 [17:34 - sertyorum] Alayınızı Alayınızı denize dökecez, sizi gidi örümcek beyinliler. İnsanların çocuklarını alıp kopartıyorsunuz onlardan. Din istismarcısı bezirganlar sizi. Bir kız çocuğunu ailesinden, babasından ne hakla koparıyorsunuz. siz kimsiniz? devlet içinde devlet misiniz. ? yazarın tüm yorumları %84 %0 %15 [17:29 - alican-elifcan] Yeter artık Lütfen birileri şu adnan yahya denen adamı durdursun. Bu ailelerin çektiği çileye bir son verilsin. . . Burası hukuk devleti değilmi. . . nerede bu kanun adamları? yazarın tüm yorumları %77 %0 %22 http://www.milliyet.com.tr/2007/05/11/son/sontur53.asp

Hiç yorum yok: